Veel gestelde vragen | Super taart

Levertijd en bezorging

Wanneer u niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling de volgende dag nogmaals aangeboden.
Bent u bij de tweede aflever poging niet aanwezig, dan wordt de bestelling afgeleverd bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. PostNL doet in dit geval een briefje in de brievenbus, zodat u de bestelling zelf kunt ophalen.

Standaardbezorging: Dit is de standaardoptie bij het versturen van pakketten. De bezorgtijd wordt door PostNL bepaald en is afhankelijk van de route van de bezorger. In de track & trace code wordt het bezorg moment meestal aangegeven in een tijdvak van 2 uur.

Afhalen

Wilt u een pakket ophalen bij ons in Hellevoetsluis? Kies voor de verzendoptie ‘Afhalen in Hellevoetsluis’. Op deze manier hoeft u geen verzendkosten te betalen. U kunt de bestelling de eerstvolgende werkdag komen ophalen. Heeft u het product dezelfde dag nog nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice, zij zullen hun uiterste best doen om dit te realiseren.

We rekenen éénmalig verzendkosten, ongeacht het aantal pakketten, gewicht of afmeting. Eventuele na leveringen/backorders worden kosteloos nagezonden.

Tarieven:

Nederland: € 6,30
België: € 10,60
Duitsland: € 10,60
Frankrijk: € 16,65

Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur zijn geplaatst worden in 99% van de gevallen de volgende dag al geleverd.

Bestellingen die verstuurd worden naar België worden door het eigen PostNL netwerk afgeleverd. In 85% van de gevallen word uw bestelling de volgende dag geleverd. In de overige gevallen zal dit twee dagen duren.

Bestellingen die verstuurd worden naar Duitsland hebben en gemiddelde bezorgtijd van 2-3 dagen.

U ontvangt een track & trace code van uw pakket aan het einde van de dag per e-mail. Met deze code kunt u de zending volgen. Heeft u geen e-mailbericht ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.