Hoe vind ik het juiste product?
We hebben geprobeerd een zo logisch mogelijk categorie indeling te maken.

Hoe plaats ik een bestelling?
Zoek het gewenste artikel en plaats deze in je winkelwagen door op ‘Bestel nu’ te klikken. De rest volgt vanzelf. Mocht je hier niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice.

Betaal ik verzendkosten?
We rekenen éénmalig de verzendkosten, ongeacht het aantal pakketten, gewicht of afmeting. Eventuele naleveringen/backorders worden kosteloos nagezonden.

Kan ik mijn bestelling volgen?
Je ontvangt een track & trace link van je pakket aan het einde van de dag per e-mail. Met deze link kan je de zending volgen. Heb je geen emailbericht ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling afhalen in Hellevoetsluis?
Bij de afrekenpagina staat bij stap 2 ‘Verzending’. Kies voor de optie ‘Afhalen in Hellevoetsluis’. Op deze manier hoef je geen verzendkosten te betalen. Je kan de bestelling de eerstvolgende werkdag komen ophalen. Wanneer de bestelling niet compleet is, wordt er contact met je opgenomen. Heb je het product dezelfde dag nog nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice, zij zullen hun uiterste best doen om dit te realiseren.

Kan ik mijn bestelling nog veranderen/annuleren?
Het is helaas niet mogelijk om je bestelling te wijzigen nadat deze geplaatst is. Wil je je bestelling annuleren? Neem dan contact op met onze klantenservice.