Levertijd en Bezorging 2018-04-05T10:21:53+00:00

Onze pakketten worden verstuurd met My Parcel / PostNL. Bestellingen (indien voorradig) die worden geplaatst op werkdagen vóór 15:00 uur worden dezelfde dag nog verzonden.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Bestellingen die op werkdagen vóór 16:00 uur zijn geplaatst worden in 99% van de gevallen de volgende dag al aangeboden.

Bestellingen die verstuurd worden naar België worden door het eigen PostNL netwerk afgeleverd. In 85% van de gevallen wordt je bestelling de volgende dag aangeboden. In de overige gevallen zal dit twee dagen duren.

Bestellingen die verstuurd worden naar Duitsland hebben en gemiddelde bezorgtijd van 2-3 dagen.

De verzendkosten?

we rekenen éénmalig de verzendkosten, ongeacht het aantal pakketten, gewicht of afmeting. Eventuele naleveringen/backorders worden kosteloos nagezonden.

Tarieven:

Nederlan: € 6,30
België: € 10,60
Duitsland: € 10,60
Frankrijk: € 16,65

Kan ik mijn bestelling volgen?
Je ontvangt een track & trace link van je pakket aan het einde van de dag per e-mail. Met deze link kan je de zending volgen. Heb je geen emailbericht ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Welke bezorgmogelijkheden zijn er?
Standaardbezorging: Dit is de standaardoptie bij het versturen van pakketten. De bezorgtijd wordt door PostNL bepaald en is afhankelijk van de route van de bezorger. In de track & trace link wordt het bezorgmoment meestal aangegeven in een tijdsvak van 2 uur.

Afhalen

Wil je je pakket ophalen bij ons in Hellevoetsluis? Kies voor de verzendoptie ‘Afhalen in Hellevoetsluis’. Op deze manier hoef je geen verzendkosten te betalen. Je kan de bestelling de eerstvolgende werkdag komen ophalen. Wanneer de bestelling niet compleet is, wordt er contact met je opgenomen. Heb je het product dezelfde dag nog nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice, zij zullen hun uiterste best doen om dit te realiseren.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?
Wanneer je niet aanwezig bent op het moment dat de bestelling wordt bezorgd, dan wordt de bestelling de volgende dag nogmaals aangeboden.
Ben je bij de tweede afleverpoging niet aanwezig, dan wordt de bestelling afgeleverd bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. PostNL doet in dit geval een briefje in de brievenbus, zodat je de bestelling zelf kunt ophalen.

Heeft u een vraag? Wij beantwoorden ze graag!