Veel gestelde vragen | Super taart

Bestellen en betalen

Per product is het verschillend hoeveel stuks wij nog op voorraad hebben. Bij ieder product staat aangeven of het artikel op voorraad is. Wilt u meer weten over een artikel? Of wilt u een groot aantal artikelen bestellen? Neem dan contact met ons op.

Natuurlijk is het mogelijk om een kopie van uw factuur te ontvangen. Stuur hiervoor een mail naar sales@super-taart.nl

Onze pakketten worden verstuurd met My Parcel / PostNL. Bestellingen (indien voorradig) die worden geplaatst op werkdagen vóór 15:00 uur worden dezelfde dag nog verzonden.

Om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn bieden we verschillende betaalmethodes aan. Alle internetbetalingen lopen via een extra beveiligde verbinding van betalingsprovider MultiSafepay.

 iDeal: Met iDEAL kunt u vertrouwt, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af binnen uw eigen internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank.

 PayPal: Indien u in het bezit bent van een PayPal account kunt u hier zonder extra kosten een bestelling mee betalen.

 Mister Cash / Bancontact: Voor onze Belgische klanten is de betaalmethode ‘Mister Cash / Bancontact’ beschikbaar.

Dat kan. Bij de afrekenpagina staat bij stap 2 ‘Verzending’. Kies voor de optie ‘Afhalen in Hellevoetsluis’. Op deze manier hoeft u geen verzendkosten te betalen. U kunt de bestelling de eerstvolgende werkdag komen ophalen. Heeft u het product dezelfde dag nog nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice, zij zullen hun uiterste best doen om dit te realiseren.

Zoek het gewenste artikel en plaats deze in uw winkelwagen door op ‘Bestel nu’ te klikken. De rest volgt vanzelf. Mocht u hier niet uitkomen, neem dan contact op met onze klantenservice.

We hebben geprobeerd onze producten zo logisch mogelijk te categoriseren, zodat u onze producten eenvoudig kan vinden. U kunt ook gebruik maken van de zoekfunctie in de menubalk.